آموزش آرایش صورت مروان خیر
نوشته شده توسط : آموزش میکاپ

    آموزش آرایش صورت مروان خیر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برای پوشاندن لکه ها و سیاهی های اطراف چشم به آرایشگاه رفتن نیازی نیست. همین مراحلی که ما در ادامه برایتان ذکر کرده ایم را اجرا کنید تا صورتی صاف و زیبا داشته باشید. برای زیبا شدن لازم نیست زیر و روی چشم را سیاه و پوست را تیره کنید. با ساده ترین روش و کمترین مواد آرایشی هم می توان زیبایی طبیعی داشت.

1. حلقه های سیاه را بپوشانید

آرایش صورت,آموزش آرایش صورت,مواد آرایشی

پیش از هر اقدامی مرطوب کننده spfدار یا ضدآفتاب مرطوب کننده به پوست خود بزنید که انواع پوشش دهنده ها به نرمی روی پوست حرکت کنند. سپس از کرم های دور چشم برای پوش کامل تیرگی های زیر چشم یا کرم پودر برای از بین بردن لکه ها استفاده کنید. باید از کرمی استفاده کنید که دقیقا همرنگ پوست طبیعی شما باشد. این که گاهی گفته می شود زیر چشم خود را با کرمی که یک یا دو درجه روشن تر است بپوشانید به هیچ عنوان درست نیست و اصلا حالت طبیعی به صورت نمی بخشد. بنابراین کرمی به رنگ پوست انتخاب کنید و با انگشتان اشاره آنها را زیر چشم بمالید. البته توجه داشته باشید که خیلی هم دست نکشید تا موجب قرمزی یا ورم زیر چشم نشود.

2. زیرساخت

آرایش صورت,آموزش آرایش صورت,مواد آرایشی

برای ایجاد زیرساخت آرایش، دو خط باریک از کرم دو تا سه درجه تیره تر از پوست را  زیر خط گونه ها، دو طرف روی بینی و بالای ابروها بکشید و با انگشتان دست آنها را محو کنید. در تصویر این خطوط را قرمز می بینید اما این کرم با رنگ روشن تر هم ترکیب شده است و رنگی تیره تر یا روشن تر از گردن ایجاد نمی کند.

3. بازبینی و برطرف کردن اشکال ها

آرایش صورت,آموزش آرایش صورت,مواد آرایشی

در این مرحله همه صورت را درست نگاه کنید تا اگر جایی از پوست به کرم یا پوشش دهنده نیاز دارد آنها را برطرف کنید. باید کرم به خوبی در پوست شما نفوذ کرده باشد و در منطقه ای به صورت پخش نشده باقی نماند. برای اینکه پوست زیباتر و صاف تر دیده شود می توانید از پودر یا پنکک برای جذب روغن و عرق صورت استفاده کنید.

 

4. رژگونه

آرایش صورت,آموزش آرایش صورت,مواد آرایشی

رژگونه های براق پودری که با برس روی گونه اعمال می شوند را فراموش کنید. ابتدا سیب گونه را پیدا کنید و برای این منظور می توانید لبخند بزنید تا گونه هایتان برجسته و گردی آن مشخص شود. کمی رژ یا کرم قرمز رنگ روی گونه قرار دهید و با انگشتان آن را در گردی گونه محو کنید. ترجیحا این کار را بسیار طبیعی انجام دهید و با توجه به رنگ پوست خود، رنگ قرمز یا گل‌بهی انتخاب کنید.

 

5. سایه براق و صدفی

آرایش صورت,آموزش آرایش صورت,مواد آرایشی

با انگشت اشاره خود، لایه ای از سایه چرب و براق را پشت چشم قرار دهید. رنگ استخوانی باعث بلند دیده شدن پشت چشم می شود و اگر اصطلاح نکرده باشید، ابروهای تمیز نشده را نیز می پوشاند و نشان نمی دهد. سایه نقره ای‌سفید نیز همین ویژگی را دارد. برای پوست های سبزه و تیره از رنگ زرد مایل به قهوه ای استفاده کنید. اگر دوست دارید پشت چشم براقی داشته باشید لایه داخل چشم را نیز سایه بزنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




    Images for ‫آموزش آرایش صورت مروان خیر‬‎Report images
        Image result for ‫آموزش آرایش صورت مروان خیر‬‎
        Image result for ‫آموزش آرایش صورت مروان خیر‬‎
        Image result for ‫آموزش آرایش صورت مروان خیر‬‎
        Image result for ‫آموزش آرایش صورت مروان خیر‬‎
        Image result for ‫آموزش آرایش صورت مروان خیر‬‎
    More images for آموزش آرایش صورت مروان خیر
    دانلود فیلم اموزش ارایش عروس مروان خیر،ارایش عروس 2
    mod20.ir/makeup/977/ارایش-عروس-عربی.html

Translate this page
دانلود فیلم اموزش شینیون,دانلود فیلم اموزش ارایشگری,دانلود فیلم مروان خیر,دانلود فیلم ا موزش ارایش عروس,دانلود فیلم کوتاه کردن مو مروان خیر,دانلود فیلم اموزش گریم ...
آموزش آرایشگری توسط مروان خیر آرایش خلیجی و آرایش عربی
makeup.mihanblog.com/post/37
Translate this page
آموزش آرایشگری توسط مروان خیر یکی از بزرگترین آرایشگران عرب به تازگی از ... مروان خیر مکاپ مروان خیر آرایش صورت مروان خیر شنیون مروان خیر فشن مروان خیر.
آموزش آرایش خط چشم مروان خیر - دانلود فیلم اموزش شینیون ...
www.fastersearch.ir/mxdnrvqrnmnsvdmnvcvndnsdcac... - Translate this page
دانلود فیلم اموزش شینیون عروس مروان خیر،شینیون موی عروس 2 سلام دوستان: ... بین سایت های ایرانی فیلم های اموزش ارایش وشینیون عروس و کوتاهی مو را به صورت کاملا ...
آموزش آرایش صورت مروان خیر
www.fastersearch.ir/mncdnrvqrnmnsvdmnvcvndnsdca... - Translate this page
مروان خیر, دانلود آموزش آرایش چشم مروان خیر, انواع مدلهای مو و آرایش صورت مروان خیر,آموزش آرایشگری,رنگ مودانلود فیلم اموزش شینیون عروس مروان خیر،شینیون موی عروس ...
عکس های عروس های مروان خیر - آموزش آرایشگری
arayeshblog.arisfa.com/post293.html
Translate this page
مطلب عکس هاي عروس هاي مروان خير - سایت تفریحی کولاک www.kooolak.ir/مطلب-عکس-هاي-عروس-هاي-مروان-خير/ Translate this page. Jun 7, 2013 عکس آرایش عروس مروان ...
ارایش مروان خیر - شنیون,میکاپ,آرایش
arayesh.arisfa.com/+++++ارایش+مروان+خیر/
Translate this page
مدل آرایش عروسکی , اموزش ارایش ناخن. آرایش صورت عربی. مدل آرایش موی عروس , آرايش عروس زيبا. جديدترين مدل مو. تصاویر ارایش چشم , عکس ارایش عروس ایرانی.
گالری عکس ارایش عروس مروان خیر-سری اول
javaneafghan..ir/post/277
Translate this page
گالری عکس ارایش عروس مروان خیر-سری اول. جمعه 16 اسفند 1392 ✿



:: بازدید از این مطلب : 1282

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








سیستم وبلاگ دهی -سیستم وبلاگدهی